Er I klar til det næste ryk i organisationen? Også det internationale eller det digitale? Er alle (de rigtige) ressourcer på plads?

Har I styr på, hvem der laver hvad ? På opgavefordeling, ansvarsområder og grænseflader? Informationsniveau og motivation? Er de rigtige ressourcer placeret optimalt? 

 

Det handler ikke kun om at have de rigtige ressourcer, men i lige så høj grad om at få dem til at passe sammen. Jeg bruger mine mange års ledelseserfaring i forskellige marketingafdelinger til at hjælpe med at kigge organisationen igennem og konkretisere ansvarsområder, grænseflader og opgavefordeling. Så kan den gode energi bruges på at løse opgaverne, frem for at diskutere om og hvordan de skal løses.

org devel

"Jeg videregiver hermed mine bedste anbefalinger af Rikke Friis Ingø. Vi har haft Rikke til at bistå os i et kortere effektivt forløb med at lave en ny organisationsplan i marketing, definere ansvarsområder, grænseflader og opgavefordeling i afdelingen. I den forbindelse hjalp Rikke os også i ansættelsen af ny CMO. Alt i alt et ”projekt” der forløb rigtig fint med relevant inddragelse af relevante medarbejdere i processen, således at vi efterfølgende har opnået et mere strømlinet og velfungerende team.

 

Rikke sætter sig meget hurtigt ind i komplekse sammenhænge og kan lynhurtigt pejle sig ind på en organisations/afdelings behov, hvor hun i særdeleshed er velbevandret i de discipliner, det indebærer at drive en digitalt funderet marketingafdeling. Rikke taler ikke kunden ”efter munden” men giver sine gode input analytisk og med afsæt i egne erfaringer igennem sin karriere. Nå ja, så er Rikke i øvrigt også en både behagelig og pålidelig samarbejdspartner."  

Peter Reeslev, CEO, Cryos

Photos: Tina Rosing 

be in

touch

Rikke Friis Ingø, rikke@friisingoe.dk, 24 21 97 56, kollektivet.dk